lunes, 4 de junio de 2012

Iritzi artikulua


Lehenengo ebaluazioan egindako tratu txarrei buruzko iritzi artikulua da.

Honen bidez, artikulu batean, nahiz eta informazioa bilatu eta artikuan jarri nire iritzia jartzen ere ikasi dut.

Lan hau banaka egin genuen informazioa beste leku batzuetatik ateratzen eta gero artikuan idazten, hori eta gero nire iritzia jarri nuen eta iritzi artikulu hau egin nuen.

Artikulua tratu txarrei buruz doa eta nire ustez, gai interesgarria da nahiko informazioa aurkezten duelako gaiari buruz eta tratu txarrei buruzko zeinbait datu ezagutzen ez dituzuenak aurkezten dituelako.




TRATU TXARRAK

Tratu txarrak, sexuagatiko indarkeriazko egintza oro, emakumeari kalte fisiko, sexuala edo psikologikoa nahiz sufrimendua eragiten diona dira.

Tratu txar ohikoenak, emakumeen aurka dira, baina haurren eta adineko pertsonen aurka ere badaude.

Dakidanez, tratu txarren biktimen % 95a emakumeak izaten dira. Zorionez, ez daukat ezagunik hau sufritu duenik, baina, bost emakumeetatik bat bortxatu edo bortxaketa saio baten biktima izaten da.

Tratu txarren aurka egiteko, 016 zenbakiari deitzea gomendatzen da eta ez egotea isilik, jendearekin hitzegitea horri buruz. Isilik egonda, litekeena da arazoa handiagoa izatea.

Beste aldetik, alkoholaren eta beste drogen kontsumoak tratu txarrak ematea xedatzen dute.

Azkenik, tratu txarrak langabezia edo etxebizitza-gabezia bezalako arazoak dituzten familietan gertatzen dira.
Eta nire ustez, edukitzen dutenek arazo hori ez ziran isildu behar, emakumeak dira gehienbat, baina haurrak etxean eta eskolan ere bai sufritzen dute eta adineko pertsonek ere.

MIREIA BERAMENDI 3B

No hay comentarios:

Publicar un comentario